onsdag den 22. februar 2012

Lidt statistik med Google...

Som tidligere skrevet, har indtjeningen været meget svingende, med en nedadgående tendens. For at undersøge om der er en forklaring på dette, har jeg leget lidt med de analyseværktøjer Google stiller til rådighed.

Torsdag, 63 sidevisninger, 12 klik, 32 kr.
Fredag, 64 sidevisninger, 7 klik, 38 kr.
Lørdag, 133 sidevisninger, 2 klik, 6 kr.
Søndag, 43 sidevisninger, 2 klik, 11 kr.
Mandag, 30 sidevisninger, 0 klik, 0 kr.
Tirsdag, 16 sidevisninger, 0 klik, 0 kr.
Onsdag, 45 sidevisninger, 1 klik, 3,5 kr.

Hvad kan man så bruge det til. Det ved jeg endnu ikke, men det vil jeg prøve at finde ud af.

Det er dog tydeligt at der ikke er ligefrem proportionalitet mellem antallet af sidevisninger og indtjening, så det er ikke nok, bare at generere en masse trafik på bloggene. Men hvad skal der så yderligere til?

Det må jeg se om jeg kan finde ud af, så jeg kan bruge det til at øge indtjeningen på mine blogs.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar