torsdag den 16. februar 2012

Status efter 9 timer...

Så er der gået ca. 9 timer siden der kom reklamer på bloggen.
Indtjeningen stiger fortsat og bloggen har nu indtjent 28,93 kr.

Jeg ved ikke hvad jeg havde forventet, men hvis det kan fortsætte på den måde er det jo helt fantastisk.

Det forventer jeg nu ikke det kan, men derfor er det jo stadig meget underholdende.

Der er allerede flere der har spurgt til hvordan jeg får pengene udbetalt. Det ved jeg endnu ikke, men jeg skal nok opdatere når jeg finder ud af det.

Andre har også spurgt om jeg ikke skal betale skat og naturligvis skal jeg det. Det kræver bare at der er en indtjening og jeg vil da håbe at der skal betales en masse kroner i skat, for så betyder det at jeg selv har tjent en masse penge.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar