fredag den 17. februar 2012

Udbetaling fra Google...

Jeg har naturligvis talt med mange i min omgangskreds om dette eksperiment. Mange er imponeret over det overraskende resultat, men på den anden side også lidt mistroiske. Det virker næsten for let og for godt  til at det kan være sandt. En kommentar jeg har hørt mange gange er derfor "har du så modtaget nogen penge", hvilket jeg naturligvis ikke har endnu.

I betingelserne for AdSense fremgår det, at man først kan angive betalingsindstillinger, når man har indtjent 60 kr.

Denne grænse har jeg som bekendt nået i dag, så jeg har derfor angivet mine betalingsindstillinger.

Det er ret simpelt, man angiver sit registreringsnummer og kontonummer. Google vil i løbet af de næste 10 dage, foretage en lille indbetaling.

Denne indbetaling samt beløbets størrelse, skal bekræftes for at checke, at det er den korrekte konto der er blevet angivet.

Jeg synes ovenstående procedure virker meget professionel, så indtil videre, kan jeg kun være positivt indstillet, over for min oplevelse med Google.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar